I brist på Starbucks...

Jag skulle bli överlycklig om Starbucks öppnade i Sverige. Jag skulle besöka det ofta. Jag älskar Starbucks.

Men i brist på detta får jag söka mig andra alternativ. När jag jobbade i Helsingfors förra våren fick Robert´s coffee bli mitt substitut och nu har jag bestämt mig för att Wayne´s coffe får göra detsamma här i Stockholm.

Jag har börjat gilla Wayne´s mer och mer. Går förbi det på Sveavägen varje tisdag innan Skrivarkursen och tar med mig en latte. Trevlig personal som jobbar där och latten är godkänd.

Men är det någon som vet den egentliga orsaken till att Starbucks vägrar att öppna ett ställe här? Upplys mig! Snälla!



Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

när dom hellre öppnar i kuwait än sverige då vet man att d e nått seriöst fel på vårt land :S



nu när jag va i budapest upptäckte jag något som heter coffeeshop company. ngt i stil med starbucks kan jag tänka mig. finns inte i sverige heller för den delen :(

2009-04-21 @ 21:51:49
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Cristian

Mer starbucks till folket :)

2009-04-23 @ 15:37:36
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0