Mammas godkännande

Min mamma är min mest frekventa läsare av bloggen.

Hon läser den på jobbet varje dag - korrekturläser - och mailar mig sedan och påpekar när jag har formulerat mig grammatiskt inkorrekt eller stavat fel på något ord i farten. Hon är nämligen övertygad om att jag har drygt en miljard läsare som följer min blogg och har därför blivit väldigt petig med vad jag delar med mig av till omvärlden. Hon tvingar sina kollegor att läsa min blogg också. Så där som mammor gör.

Därför var jag tvungen att förvarna henne igår kväll om att jag använt ordet "knulla" i ett inlägg. Men när jag hade motiverat orsaken till detta så sade hon lugnt:

"Det går bra".

Kommentarer
Postat av: Chriz

Hah! ..... Hah!



Det DÄR känner jag igen. Min mor är förmodligen min största läsare med, och hon läser bloggen varje dag, just från jobbet.



Skruvar lite lustigt på mig inombords jag med om jag tex använder ett ord som "Knulla" i ett inlägg men mor min har sagt "Du får inte anpassa dig för att jag läser!" så det gör jag inte, mycket.



Du borde för övrigt ta och leta fram ett gammalt inlägg i min blogg från Januari någon gång, kolla under kategorin allmänt så ska det finnas där.



Det är nämligen ett gästspel från just min mor, som är den bästa skribent jag känner till och även förmodligen personen bakom min skrivkonst.



2009-04-08 @ 06:39:47
URL: http://chrippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0