Rapace talar ut

På lördagarna köper jag Aftonbladet. Tidningen alltså. Och det av en enda orsak: Alex Schulmans krönika. Det är en härlig ritual jag har. Tar en kopp kaffe, läser krönikan, hans listning av veckans "finaste" och "otyg".

Bläddrar naturligtvis igenom resten av tidningen också. Idag var Lördagsintervjun med Ola Rapace. En skådespelare - som i mina ögon - är oerhört begåvad och mångsidig.
Efter att ha läst några rader av intervjun kommer frågan:

Du dömdes för ringa narkotikabrott för en vecka sedan. Hur ser du på domen?

Ola svarar: Jag ser det som en pr-kampanj från krogkommissionen. Varför tror du att det väljer ut mig? Jag kan gärna sponsra deras pr-kampanj med några dagsböter, de verkar behöva pr. Det är skit samma.

Det är så trist när kändisar blir offer för krogkommissionens pr-kupper!
Eller hur tänkte han nu??


Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Jag tycker han ska stå för vad han har gjort. Det är det enda rätta och då får man respekt i samhället. Kolla bara in Sanna Bråding, hon har aldrig hycklat. Det är en cool brud och egentligen är Ola en ball snubbe.

2009-04-11 @ 18:13:23
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0