Sveriges skönaste snubbe

Erik Billing. Jag säger bara Erik Billing.

Egentligen räcker det med att han har fått mig att följa Robinson. Jag har aldrig gjort det tidigare säsonger. Men nu är jag helt fast och det är bara på grund av honom.
Han är en sån där person som gör mig glad bara jag ser. Så träffsäkra kommentarer. Vecka efter vecka.

Jag må ha grabbig humor, men jag skrattade hjärtligt när jag läste att killen ollat Linda Isacssons käpp. Barnsligt, jag vet. Men ack så roligt.

Erik Billing är den skönaste snubben just nu. Läs hans lika sköna blogg HÄR.


Kommentarer
Postat av: Daniel

plus att han e ganska sexig.. säger jag i smyg!

2009-04-25 @ 21:52:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0