Uppladdningen inför SWE-USA

Jag har sympatitränat idag. Killarna i Tre Kronor är nere i Schweiz och slåss för den svenska hedern, och då tyckte jag att det minsta jag kunde bidra med var lite svett jag också.
Ett tungt styrkepass med bröst, triceps och mage som avslutades med spinning. Grym instruktör på spinningen. Jag misstänker starkt att han extraknäcker som torterare.

Glada besked inför matchen ikväll: I mål har vi Jonas Gustavsson. Jag blir så glad när Bengt-Åke lyssnar på mina åsikter och förverkligar dem.

Jag funderar på om jag inte ska söka som assisterande coach inför OS nästa år. Jag tror att det skulle passa mig. Ska skicka in en ansökan bums.

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Kul att du gillar min nya header. Tveka inte att fråga mig om du vill ha hjälp att fixa till en. Kram

2009-04-29 @ 15:28:25
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0