Vart försvann glaset i kycklingen?

Jag har letat frenetiskt efter information om hur det går med glaset i kycklingen.

Härom veckan kopplades SÄPO in på fallet och då kände jag att: "Aha! Nu kommer det att bli en saftig följetong i kvällspressen om detta".
Det är ju liksom en allvarlig grej. Att lägga glasbitar i matvaror. Snudd på mordförsök. Själv skulle jag dö av rena chocken om jag ens såg en glasbit i min mat.

Men vad hände sedan? Det har inte stått ett ord om detta på en vecka. Har man hittat den skyldige? Vad var hans/hennes motiv? Är det en fullkomlig galning eller en militant kycklinghatare?

Jag väntar med spänning på upplösningen i detta mysterium. Och tuggar min mat ytterst försiktigt under tiden.




Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Tänkte köpa en GB´s "Wish" (Ben & Jenny) idag men ångrade mig i sista stund. Det blev en Magnum Classic istället. Trevlig helg. Kram

2009-04-17 @ 19:35:49
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0