Vem sköt greven i Gamla stan?

Vem är denne "kände medieprofil" som är misstänkt för att ha skjutit en greve med flickvän i Gamla stan igår?

Jag hatar när media gör så här. För jag kan aldrig räkna ut vem det är. Visserligen blir jag alltid förvånad när den "kände" personen som utpekats för någonting med blurrig bild i kvällspressen sedan gör sig offentlig. För oftast är de inte "världskända artister" eller över huvud taget speciellt kända för allmänheten. Det är oftast b-kändisar om vi ska vara ärliga.

Och vad är "medieprofil"? Vad innebär det? Är det en journalist, programledare i tv, bloggare eller författare?

Jag håller på att spricka av nyfikenhet! Katrin Z har inte skrivit ett enda ord om detta ännu på sin blogg - hon är ju annars väldigt duktig på skvaller.

Är det någon som kan stilla min något perversa nyfikenhet och hinta vem "medieprofilen" är? Annars kommer jag ju att gå och grubbla hela dagen.

Kommentarer
Postat av: AlfonsP

Vem medieprofilen är vet jag inte, men jag vet att han har två barn (döttrar) Som har blivit (pågående utredning) Våldtagna av Denne så fina Greve från Västerås. Nu kanske du kan få lite mer hjälp från någon annan.

2009-04-22 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0