Bokpaketet har anlänt

Jag gillar snabba leveranser - det är bra service. Alldeles nyss var jag och hämtade mitt paket med böcker på Pan-ica. Servicen just där kan diskuteras - man får hämta sitt paket vid ingången till lager och personalutrymmen. Och självklart vägrar de att sätta upp en ringklocka så att man kan annonsera sitt besök - istället får man antingen snällt stå och vänta tills någon råkar dyka upp eller så får man leta efter villig kandidat ute i butiken.

Nåväl, paketet är i alla fall hemma nu. Trots att man vet vad man har beställt, så känns det nästan som julafton ändå när man tittar igenom sin beställning.



Fem spänningsromaner blev det den här gången (ingen direkt överraskning kanske). Två av Rennie Airth (ny bekantskap som jag hört så mycket bra om) samt en vardera av Jeffery Deaver, Henning Mankell (båda favoritförfattare) och Carin Gerhardsen (hennes "Pepparkakshuset" är jag väldigt nyfiken på).
Elizabeth Georges handbok i skrivande kan komma väl till användning inför höstens kommande kurs och i Neil Strauss bok "Spelet" kanske jag lär mig någonting nyttigt om hur män tänker. Eller så uppstår ännu fler frågetecken.

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Du har en hel del böcker att läsa nu, vad kul för dig. Förresten, jag håller med dig om att vissa fall är hunden smartare än sin ägare.

2009-08-17 @ 21:03:30
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, nu finns det att läsa! Härligt sätt att inleda hösten på med en massa spännande böcker.

2009-08-17 @ 22:10:58
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0