Borde jag veta vilka ni är?

En dag när prinsessan Madeleine tillkännager sin förlovning, känns Lars Keplers identitet ganska oviktig. Men AB presenterar idag en teori om att bakom pseudonymen står författarparet....Alexandra och Alexander Ahndoril.

Min första reaktion är: Borde jag veta vilka ni är?

Jag har aldrig tidigare hört talas om dessa två. Har aldrig läst någonting skrivet av dem.
Med tanke på att boken "Hypnotisören" fått ett förskott på en enorm summa och sålts till närmare trettio utlänska förlag redan, borde författaren ha haft en större "stjärnstatus". Faktiskt. Jag skriver inte detta för att vara elak. 

Hur det än är står jag fast vid att jag vill ha Jonas AxelssonBonniers som förläggare!

Är det så att denna teori stämmer, så gratulerar jag paret!


Kommentarer
Postat av: MrPerfect72

En dold annons kanske?



Allting gaar att saelja med moerdande reklam - kom aa koep konserverad groet!

2009-08-11 @ 09:10:25
URL: http://aktivdemokrati.se
Postat av: Henrik

Namnen duggar tätt nu på vem som är Kepler. Berlingske Tidende lanserade John Ajvide Lindqvist ("Låt den rätte komma in", m fl böcker) häromdagen. Enligt tidningen så säger Lindqvist att det utan tvkean är en bra gissning, medan han till Sydsvenskan varken dementerar eller bekräftar...

2009-08-11 @ 10:49:31
URL: http://www.bra-deckare.se/blog
Postat av: Yvonne

Skönt att vi är fler, jag trodde bara det var jag som aldrig hört talas om dem. Då slipper jag känna mig totalt ute och oinformerad.

2009-08-13 @ 18:59:33
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0