Dålig service
Efter att ha fått den enormt goda och bra servicen igår från nätbokhandeln Adlibris, fick jag idag uppleva den totala motsatsen på LINDEX, EUROSTOP.
Ja, jag vet. Jag mässar konstant själv om att "you get what you are paying for" men jag behövde en billig svart kjol snabbt för morgondagens jobbintervju. Nöden har ingen lag och därför föll valet på Lindex. Hade en liten rabattkupong där på 25 kronor också.
Jag orkar inte ens skriva om hur korkad tjejen i kassan var - däremot ska jag skriva ett litet brev till Lindex huvudkontor och ge min syn på service.
Men jag har lärt mig en läxa idag och att lära sig saker är alltid nyttigt: Handlar man i lågbudgetbutiker är servicen därefter. Det finns andra alternativ.
Jag skriver det igen: LINDEX på EUROSTOP. Där behöver ni inte handla, vänner.
Ja, jag vet. Jag mässar konstant själv om att "you get what you are paying for" men jag behövde en billig svart kjol snabbt för morgondagens jobbintervju. Nöden har ingen lag och därför föll valet på Lindex. Hade en liten rabattkupong där på 25 kronor också.
Jag orkar inte ens skriva om hur korkad tjejen i kassan var - däremot ska jag skriva ett litet brev till Lindex huvudkontor och ge min syn på service.
Men jag har lärt mig en läxa idag och att lära sig saker är alltid nyttigt: Handlar man i lågbudgetbutiker är servicen därefter. Det finns andra alternativ.
Jag skriver det igen: LINDEX på EUROSTOP. Där behöver ni inte handla, vänner.
Kommentarer
Postat av: Mattias
Vad är det för jobbintervju du ska på hjärtat? :)
Postat av: Maria
Som CCM för ett flygbolag.
Postat av: Mattias
Vad ROLIGT!! :D
Vilket bolag är det?
Postat av: Maria
Jättehemligt!
Trackback