Starstruck på Medborgarplatsen

I denna hetta som det faktiskt är idag, tog jag mig in med pendeltåget till Södermalm och Medborgarplatsen för att fika med min vän Sara. Jag har inte träffat henne på flera månader (det måste ha varit runt nyår eller strax därinnan), därför var en fika med henne en klar prioritering.

Vi satte oss på uteserveringen vid Söderhallarna med latte och tilltugg (jag fick i mig både en smörgår och en bakelse - men jag hann inte med någon frukost innan jag åkte så jag var rejält hungrig).

När vi sitter där ser jag plötsligt honom. Med ny fru och ny bebis kommer han ut från Söderhallarnas entré. Och jag rycker upp kameran (aningens i sista sekunden) - för hur ofta är det man får en levande legend på bild?


Ser ni ryggtavlan på honom? Va? Hur coolt är det inte att få vara så pass nära en legend?

Vem det är? Men hallå! Det är ju självaste Stellan Skarsgård i hög person!
Sara skymtar ni lite till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0