Vad händer med boktipset.se?

En av de sidor jag besöker dagligen - till och med flera gånger varje dag - är boktipset.se. Jag fullkomligt älskar den sidan. Under sommaren har de haft lite problem med elaka buggar och ett svalt intresse från medlemmarna, men bara de senaste veckorna har sidan fått ett uppsving. Folk börjar komma tillbaka från semestern och sätter sig nu ner och recenserar och kommenterar böckerna som blev lästa i sommar. Jättetrevligt.

Men idag kommer jag inte ens in på sidan. Har försökt sedan imorse. Det händer liksom ingenting. Först tänkte jag naturligtvis att felet låg hos mig. Det var ett ganska kraftigt oväder under hela förmiddagen - kanske det hade orsakat något fel på bredbandet. Ja, vad vet jag. Men det var ett alternativ som kom upp.

Bad en kompis från Facebook - Nordahlskan - att testa om han kom in (han satt och "jobbade" samtidigt som han gick omkring i minnernas kvarter och la upp 80-talsvideos från Youtube på sin sida). Inte ens han gjorde det (och han är bra mycket mer teknisk än vad jag är). Så då drog jag slutsatsen att felet trots allt inte var mitt.

Någon annan som haft problem med boktipset.se idag? Eller har de lagt ner sidan helt utan förvarning?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja. Har inte funkat på flera dagar nu =/

2009-08-23 @ 14:48:22
Postat av: Maria

Vilken sammanträffade att du kommenterade mitt inlägg precis nu. Jag har precis skickat iväg ett mail och frågat om vad som händer. Hittar ingen information alls på nätet om orsaken till att sidan inte är tillgänglig.

Men det är i alla fall fler än du och jag som har drabbats, Daniel. Har bett kompisar att försöka komma in också med inte heller dem har lyckats.

2009-08-23 @ 14:53:37
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0