I made it through the wilderness

Klart jag inte har! Jag är mitt inne i någonting som jag inte har kontroll över. Och allting bara snurrar på. Men jag går konstant och nynnar på Madonna-låtar nu. Hela tiden. Hoppas att jag inte gör det högt.
Dagen till ära var jag inbjuden av Trygghetsrådet på ett inspirationsseminarium med Tomas Gustavsson (TRE OS-medaljer. TRE!). Vilken ödmjuk människa. Och han var faktiskt oerhört inspirerande utan att vara pretentiös, vilket är en konst bara det.
 Fast mina tankar for iväg alldeles för ofta under seminariet. På hur jag ska få a-kassan att öka tempot och betala ut min ersättning, på vilka jobb jag ska söka, hur jag kan uppdatera min CV så den blir attraktiv, på min dator som håller på att lägga av, vad jag ska träna imorgon, på boken jag håller på att läsa (är mitt i slutets upplösning), om och vad jag skulle äta till middag, på Cajsa (skrev ett lååång mail till henne igår kväll - kort och koncist ligger inte för oss), på min kurs som börjar på tisdag, om jag skulle unna mig att gå på bio i helgen.
Satt djupt försjunken i min bok på vägen hem. Hade fått ETT mail idag. ETT. Ytterligare ett "nej tack" från ett jobb jag sökt. Det är inte lätt att hitta jobb i en lågkonjunktur...

Madonna gästar Sverige den 9 augusti. Det är förmodligen därför som jag går och nynnar hela tiden.
...somehow I made it through.....

Madonna kommer till Ullevi 9 augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0