Pain is a warning that something is wrong...

En olycka kommer sällan ensam, heter det ju. Men vore det då inte rättvist om lyckliga incidenter kom i en stor bunt samtidigt också?
Som att man vinner 50 millar på Lotto, samtidigt som man springer i armarna på Mr Right, blir gravid, hittar drömhuset, det blir fred på jorden, Foppas fot läker mirakulöst och att alla som någonsin sårat en får utslag som kliar frenetiskt?? Det vore väl nåt?

Trotsade fru Fortuna idag och köpte en Triss-lott. Och jag VANN! JAG VANN! JAG VANN! JAG VANN!
25 KRONOR!
Sitter som bäst och funderar i vad jag ska investera denna vinst i...

....I pray to God that it won´t be long......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0