Time goes by so slowly....

Jag är den första att erkänna att jag inte är någon vintermänniska. Inte alls. Kyla fungerar på samma sätt på mig som lågt blodsocker fungerar på andra. Jag blir grining, sur, tvär, ilsk, bitsk och bitchig. Och just nu har jag så mycket vårkänslor inom mig. Vill ta lååång promenader, men det är KALLT och HALT. Skulle bara fattas att jag halkar nu också och bryter lårbenshalsen.

Foppa ska tydligen göra ett försök och spela hockey ikväll. Stort. Beundrar killens envishet. Vad roligt det vore om lilla foten höll så han kunde vara med i VM i vår. Är svältfödd på RIKTIG sport på TV nu.

Madonna gör en extrakonsert på Ullevi den 8 augusti. Är det overkill att gå på båda?

....I´m hung up on you.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0