Bokhösten känns räddad

Mellan mitt jobbsökande på nätet idag har jag läst väldigt många bokbloggar och recensioner av böcker på Boktipset. Jag har för närvarande 53 böcker uppsatta där på "Vill läsa". Dessutom har jag en enorm hög med böcker liggandes hemma som väntar på att bli lästa (såsom Mari Jungstedt senaste, en biografi om störtsköne Keith Richards, "Människohamn" av John Ajvide Lindqvist och New York-triologin).

Det kommer att bli en alldeles strålande bokhöst. Tio böcker har jag under bevakning på Adlibris (bland annat Camilla Läckbergs nya och en biografi om Guns´n´Roses som släpps under hösten) och ytterligare tio böcker i önskelistan (sådana böcker som redan är utgivna men jag ännu inte beställt - Jeffery Deaver och Henning Mankells sista bok om Wallander finns med på den listan).


Kommentarer
Postat av: sandra ♥

svar: okej tack :)

2009-07-24 @ 15:08:29
URL: http://sannndrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0