Dagens inköp

Jag unnar mig inte speciellt mycket i dagsläget. Jag håller hårt i min lilla buffert nu när läget är som det är. Men idag har jag faktiskt unnat mig två saker (förutom ett besök på Skansen).

1. En skyddskondom till mobilen.
Har legat på "att köpa"-listan länge eftersom jag inte vill repa eller skada min söta lilla rosa mobiltelefon, men inköpet har fallit i glömska. Tills idag!
Hade egentligen tänkt mig en rosa (naturligtvis - när jag är 90 år så kommer jag att se ut som en kopia av Barbara Cartland). Men så hittade jag en i blått och gult som jag blev så förälskad i. Nu ser jag ut som en turist istället (har ju självaste kungafamiljen som nyckelring också).

2. En biografi om Keith Richards.
Men alltså! På baksidan av pocketboken beskriver man Richards som "världens mest elegant nergångna människa". Jag gillar honom bara mer och mer för varje år som går. Vilken legend. Vilken överlevare. Så jäkla skön snubbe! Det kommer att bli en mycket intressant läsning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

en sån till mobilen skulle jag verkligen också behöva! smart!

2009-07-04 @ 18:50:43
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/
Postat av: Johanna

Heja Sverige! Vilket snyggt fodral!

2009-07-05 @ 10:17:58
URL: http://johanna-jojo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0