Missade Camilla!

Camilla Läckberg
skulle vara med på Nyhetsmorgon TV4 imorse. 9.15.
Det är ju en väldigt bra tid, i synnerhet för mig som vaknar av mig själv vid kvart över fem på mornarna efter ett par timmars sömn och inte kan somna om.
Vad jag då gör - vid den okristliga tidpunkten på dygnet - är att jag går upp och läser igenom nyheter på nätet, slötittar lite på tv eller läser i en bok.

När detta var gjort - alltså hela rutinen - lade jag mig till rätta i soffan för att invänta intervjun med Camilla. Och kan ni tänka er, just då slumrade jag in. Jag vaknade exakt i det ögonblicket intervjun var klar.
Eftersom tv:n var på hörde jag ljudet i bakgrunden, för jag drömde om Camilla. Att hon satt där i tv och blev intervjuad.

Jag sover aldrig annars, men just när det är någonting som jag vill se så somnar jag in. Är inte det lite ironiskt?

Får kolla upp om TV4 lägger upp intervjun senare under dagen på sin hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0