Dagens bästa och beska

Jag tror att alla som fisförnämt rynkade lite på näsan åt denne vanlige "gymkille" i början förmätet biter sig i tungan idag. Åtminstone borde de göra det.
Daniel Westling har inte bara gjort vår kronprinssa lycklig - han har också visat en enorm personlig styrka.

Dryga veckan efter sin njurtransplantation är han ute och promenerar! Då de flesta andra män inte ens klarar av att kliva upp ur sängen när de är täppta i näsan...
Att Daniel verkar vara på bättringsvägen och återhämta sig fortare än någon kunnat ana är Dagens Gladaste Nyhet. På Nationaldagen dessutom!





Dagens beska:

Lördagskrönikan
är helgens höjdpunkt. Jag börjar att längta efter mina lördagsförmiddagar redan på söndagskvällen. Ni anar inte hur besviken jag kände mig när jag idag sätter mig på pendeltåget, med ömmande fötter efter att ha traskat omkring i stan hela förmiddagen - har med mig en latte och omsorgsfullt öppnar tidningen och....
Upptäcker att Alex lördagskrönika är ett inlägg från hans blogg som gick att läsa häromdagen! Om hans möte med Anders Lundin!
På självaste Nationaldagen, Alex!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0