Familjeprojekt

Ett av mina projekt innan nyår är att komma i bättre form och gå ner ett par kilo. Det vill även min mamma göra vilket gör detta till ett familjeprojekt. 
Jag tyckte att det skulle vara en strålande idé att ta före och efterbilder. Så där som man ser i tidningarna. På så sätt kan man ju även njuta själv av resultatet när man sedan sitter och jämför.

Jag kan säga - utan att överdriva - att mamma inte var lika pepp på idéen men hon ställde sig dock framför kameran (iklädd bikini) och gav en missbelåten min.
"Måste du se så sur ut på kortet?", frågade jag.
"Ja", svarade mamma, "för det är så det ska vara. Sur innan och glad efter."

Det ligger någonting i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0