Jag tog den rackar´n!

Nedan ser ni den bästa investeringen under sommaren. Det är ett rakett som tar död på muggor, flugor och getingar som tagit sig in oinbjudna i hemmet. Om man trycker på en knapp på sidan så ger den ut elektriska stötar.
Den är inte bara effektiv utan även hysteriskt rolig. Man ser förmodligen inte riktigt klok ut när man ränner runt i lägenheten med ett elektriskt rakett i handen och jagar insekter som om det gällde livet. Myggorna är allra roligast att få tag på, för de går bokstavligt talat upp i rök. In flames!
Dagens fångst blev en fet geting som jag hittade i hallen och gav en dödsstöt.



Ett märkligt fenomen som uppstår när man demonstrerar denna morbida leksak för män/pojkar är att de promt ska hålla ett finger på gallren samtidigt som de trycker in knappen som utger de elektriska stötarna, trots att man påpekar att det bränns och säger "gör inte så".

Man ska aldrig ha med en mening med negation när man talar till män. Eller barn. Det slutar alltid med att man säger: Vad var det jag sa?

Kommentarer
Postat av: Mika

Vad coolt..!! En sån vill jag också ha.. vart köpte du den??

2009-06-25 @ 20:48:40
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se
Postat av: Maria

Jag köpte min i den lokala Flüggerbutiken för flera år sedan, men liknande flug/myggdödare måste ju gå att få tag i på nätet idag.

2009-06-26 @ 07:33:27
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0