Man läser det man själv vill läsa

I mitt tidigare inlägg så ifrågasatte jag om Michael Jackson över huvud taget kunde vara pappa till sina barn. Jag ifrågasatte det INTE (som det klart och tydligt står i inlägget) på grund av barnens hudfärg utan för att jag

1. inte kan se Jackson i fortplantningsprocessen. Så mycket som han har klappat mot det där organet vid sina scenshower under åren måste det ha tagit stryk.

2. betvivlar att Jackson ens har förmågan - med sitt nuvarande röstläge - att ens PRODUCERA spermier.

3. inte ser några som helst anletsdrag från Jacksons ursprungsutseende (typ näsa, mun, ansiktsform, ögonform) eller  från den påstådda mamman.

Nej. Jag är fortfarande övertygad om att Jackson INTE är biologisk pappa till dessa barn.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Hoppas allt är bra med dig.

Jag har en fråga i mitt senaste inlägg som du gärna får hjälpa till att svara på , nämligen vilken bild som ser bäst ut, färg eller svartvit? :)



Sanna

2009-06-05 @ 12:57:24
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: vit

jag tror inte du har så mycket ---- kvar efter din tonårstid.



inte heller du har kvar din riktiga hudfärg.



och så tror jag inte du överhuvutagen ska fortplanta dig med din attityd kan ge skador på generna hos barn

2009-06-05 @ 18:29:17
Postat av: Maria

Hej "Vit"!



1. Jag kanske inte har så mycket ---- kvar efter min tonårstid. Men är ---- verkligen någonting att ha kvar?



2. Jo, jag har min naturliga hudfärg kvar. Bättrar på den under sommaren i solen så jag får en fin bränna och på vintern förespråkar jag brun-utan-sol. Men det är å andra sidan en av de få äkta sakerna jag har kvar. Hårfärgen har varit falsk sedan jag var 13 år ungefär och jag har gjort vissa justeringar härsan och tvärsan på kroppen.



3. Jag tror att min attityd gentemot Micheal Jackson tvärtom kommer att göra mig till en mycket bra förälder. Jag anser nämligen inte att han är någon bra förebild över huvud taget, och har inte mycket kvar som artist. Jag skulle hålla mina framtida barn ifrån honom.

Dessutom påverkar inte attityder gentemot någonting gener alls. Min pappa tycker väldigt mycket om fotboll till exempel men det är ingen fascination som gått i arv.



Men jag tackar för dina åsikter och fortsätter att fundera på vad ---- är.

Önskar dig en trevlig kväll!

2009-06-05 @ 18:44:48
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0