Väntar lite

Jag måste avlägga en lägesrapport till Arbetsförmedlingen idag. Där man berättar om vilka jobb man har sökt, om man varit på intervju och hur det har gått.

Den senaste tiden har varit helt tröstlös. Ungefär 90 % av de jobbansökningar man skickar in får man inte ens svar på. Och de två intervjuerna jag varit på de senaste veckorna resulterade inte i någonting annat än lägre självförtroende.

Ringde AB´s kundtjänst nyss. Blev placerad i telefonkö. Det var 64 samtal före mitt.

Jag ringer tillbaka om en stund.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Känner igen problemet!

tror det som gäller är att komma på något eget. Fast vad? håller på så smått med detta, för att komma igång till hösten!

Lycka till!

2009-06-12 @ 11:56:14
URL: http://mhats.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Visst är de världelöst att söka jobb nu, de händer ingenting. Och just de där när man ringer arbetsförmedligen, så är de alltid sån kö!! Själv ska jag ringa in dit om 2 veckor och redovisa =)



=) Trevlig helg. och lycka till med jobbsökandet!

2009-06-12 @ 11:56:22
URL: http://crazytezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0