Vart tar Alex´s blogg vägen?

Lågkonjunkturen fortsätter att skörda sina offer. Idag kom jag över ett exemplar av Svenska Dagbladet där det var idel deprimerande artiklar att läsa. Arbetslösheten väntas öka ännu mer och det ser inte ut att vara någon ljusning i det världsliga ekonomiska läget någonstans. Som att man behöver påminnas - de ständiga negativa rapporterna förbättrar inte situationen alls. Negativitet smittar.

När tiderna ser ut som de gör behövs underhållning. Mer än någonsin. Men även där är nu Lågkonjunkturen (som har fått liknande klang som Liemannen) och skär ner.
Senast i raden är humorsajten 1000 apor som släcks ned med omedelbar verkan.

Med handen på hjärtat är det inte själva sajten 1000 apor som jag kommer att sörja utan bröderna Schulmans bloggar. Jag läser dem varje dag. Det är en del av min dagliga rutin. En dag utan Alex´s blogg är ingen bra dag.

Vart tar bloggarna vägen nu? Ska Alex lägga ner den nu och helhjärtat ägna sig åt papparollen och den kommande romanen? Vad händer?

Vilken dag! Inte nog med att det var säsongsavslutning på LOST igår och jag behöver vänta ETT ÅR innan nästa säsong börjar att visas - nu får jag inte läsa Alex´s blogg varje dag heller.

Lågkonjunkturen är Dagens Otyg. Nej, ångrar mig. Årets Otyg är du, din glädjedödare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0