Den rätte för kronprinsessan Victoria

Det som slog mig mest när kronprinsessan tillkännagav sin förlovning i februari var hur lycklig hon såg ut. Hon strålade verkligen av lycka. Och som hon själv sa - hon har blivit gladare sedan Daniel Westling kom in i hennes liv.

Jag fick en olustig känsla i kroppen sent igår kväll när jag läste om att Daniel hade genomgått en njurtransplantation. Det är en allvarlig sak. Mycket allvarlig.

Jag önskar att Daniel återhämtar sig snabbt och att allting flyter på utan komplikationer. Han gör min kronprinsessa lycklig. Han är den rätte.

Läs artikeln som jag länkar till HÄR. Jag vill inte hacka på Johan T Lindwall i onödan, men ligger inte Karolinska sjukhuset i Solna?

Kommentarer
Postat av: Anki

Det finns Karolinska i Huddinge oxå!

Visst är det underbart att man har olika åsikter, det är där i tjusningen ligger och ännu bättre när man respekterar varandras åsikter



Ha en jättebra dag

Kram

2009-05-28 @ 10:24:21
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: kiki

jag tror det gått bra :) det sa hovets presstalesquinna imorse på nyheterna :)

2009-05-28 @ 12:57:33
URL: http://varulven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0