Evighetsboken utläst

Idag har jag äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN kommit igenom evighetsboken I djävulens spår av Jean-Christophe Grangé.

Jag tror att planen från början var att skriva en fransk version av Da Vinci-koden. Den klassiska kampen mellan det goda och det onda, Gud och Djävulen, lust och förstånd.
Dessvärre lägger Grangé ut en massa trådar som aldrig riktigt blir upplockade igen och boken skulle lätt kunna ha kortats av med 200 sidor (656 sidor känns överflödigt).

Ni behöver inte läsa den. Tro mig, ni går inte miste om någonting alls.


Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Män som hatar kvinnor ligger på bordet och väntar på mig. Nu är det flera dagar sedan jag hade tid att läsa. Valparna har tagit så otroligt mycket tid men nu har vi bara två kvar varav en levereras imorgon. Efter det börjar livet igen. Appropå smink, du skulle bara veta hur jag höll på för låt oss säga, tio år sedan. mamma mia! Smink är kul. Kram

2009-05-07 @ 14:53:06
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0