I väntan på någonting bättre

Jag väntar på en STOR försändelse böcker på måndag. HUGE. En massa spännande böcker har jag beställt och nu väntar jag otåligt på mitt paket.
Under tiden ska jag försöka att komma igenom Robert Harris "Spökskrivaren". Jag vet inte ens i vilken kategori jag ska placera den. Är det en politisk spänningsroman, en satir eller ett försök att ge spökskrivarna upprättelse och cred? Jag har faktiskt ingen aning. Jag har kommit över halva boken nu och den är vansinnigt tråkig. Och när man har kommit så pass långt vill man ju inte sluta att läsa den heller. Det kan ju inträffa någonting.

Så jag har placerat mig själv ute på balkongen i en solstol, klädd i bikini (nej, inga bilder på det) och kämpar vidare med boken. Färg får jag i alla fall!



Nej. Ni behöver inte läsa den.

Kommentarer
Postat av: vickan

Tja Mia , vickan (malins syster) har..... Har last den, pa engelska, Den e s.k.i.t aven pa engelska :P

2009-05-29 @ 14:53:16
Postat av: Maria

Ja, en riktig skitbok är det!

2009-05-29 @ 15:06:53
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0