Iväg till New York med dig bara!

En av mina mest förtjusande vänner (kanske den mest förtjusande av dem alla) ska iväg till New York om ett par veckor. Förvisso utan mig, men dit ska hon i alla fall.
Hon bad mig om lite tips inför resan - typ prisvärda ställen, saker man måste se, bra restauranger osv. Självklart är jag villig att dela av mig av detta till henne och satte mig ner och funderade. Tänkte göra en liten "måste"-lista som hon kunde ha med sig. En sån där lista som man kan pricka av, ni vet.
"Så! Nu har jag sett Empire State Building. Check. Nu går jag vidare till Macy´s". Man ser ju så härligt turistig ut också när man springer omkring med papper och penna i högsta hugg.

Fast nu sitter jag här med en miljon idéer! Det kanske vore lättare att göra en lista till henne vad hon inte behöver se och göra i New York?
Ska försöka komma på någonting.

Kommentarer
Postat av: Marie

Dit skulle jag oxå vilja åka ! Har du bott där eller något ? :)

2009-05-25 @ 15:40:10
URL: http://maariehaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0