Jag omvärderar dödsstraffet

En del nyheter man läser om, får mig att bli fysiskt illamående och jag vill kräkas. Dessutom skäms jag ganska ofta för den mänskliga rasen.

Två elefanter har hittats förgiftade av cyanid i Indonesien. Och för skojs skull sågade man sedan av deras snablar.

Militanta människorättsaktivister kritiserar dödsstraffet och ifrågasätter vem som skulle vilja ha en annan människas liv på sitt samvete och bla bla bla.
Svar: Jag har inga problem med det.

Utan att tveka skulle jag kunna skjuta dessa makabra tjuvjägare OCH såga av vitala delar på dem. Med gott samvete och förmodligen med ett leende på läpparna.
Så om dessa vidriga kryp någonsin hittas, så är det bara att höra av sig till mig för vedergällning. Tror till och med att jag kan tänka mig att göra det gratis. Jepp! Jag gör det gratis.

De är en SKAM för mänskligheten och förtjänar inte att andas in samma luft som vi andra. Må de brinna i helvetet!


Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

jag hjälper till utan tvekan.



jag hade kunnat tänka mig att rigga en Saw liknande hinderbana (som man inte kan överleva ofc) åt dessa typer. Det ska göra ont o d ska göra ont länge.



kräk!

2009-05-09 @ 13:29:14
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0