Min dag i bilder



Prio ett idag: Att läsa klart Julie Burchills krönika om prinsessan Diana. Pendeltåg = mycket tid för läsning.



En latte på Waynes innan seminarium på Rigoletto (det skulle vara gala-premiär senare på kvällen där av "Änglar och demoner" - det hade jag hellre gått på).



Seminarium i frikyrkoanda med Susanne Pettersson, som på bräkig skånska propagerade om att "tänker man som en elitidrottsman så blir man framgångsrik".
Jag betvivlar att Annika Sörenstam någonsin under sin karriär har fått brottats med byråkrati på det sättet som vi 700 i publiken fått göra. Dessutom skulle vi ungefär hundra gånger under de knappa två timmarna sitta och diskutera och analysera och massera personen bredvid oss.
Jag höll på att gå efter fem minuter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

MASSERA!! Nu blir jag rädd!

2009-05-11 @ 18:05:22
Postat av: Tessan

Det var jag som blev rädd..

2009-05-11 @ 18:06:01
Postat av: Maria

Jag blev också lite rädd faktiskt. Eller mer irriterad om jag ska vara ärlig. Liksom 700 andra åhörare. Tunga suckar i biosalongen var det...

2009-05-11 @ 18:08:01
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0