The Schulmans i radio

Jag hade en fruktansvärt dålig dag igår. Hemsk var den. Det förflutna hälsade på mig med rysliga minnen och tog all min energi. Ni vet hur det kan vara.

Alltid efter en sån dag är det lite jobbigt att kliva upp morgonen efter. Man är så rädd att även den dagen ska speglas av hemska minnen.

Men när jag med försiktiga steg klev upp idag och tittade igenom nyheterna på nätet möttes jag av en glad nyhet:
Bröderna Schulman ska göra radio. Hela fem minuter varje dag i "Morgonpasset" ska de underhålla oss hela sommaren.

Vad glad min mamma kommer att bli! Hon är ett stort fan av dem. Framför allt Alex. Hon har börjat att kommentera hans blogg, har hans signerade bok på nattduksbordet och läser hans lördagskrönika - liksom jag - med största andakt och nickar instämmande varje helg.


Kommentarer
Postat av: Sanna

godmorgon:)

2009-05-27 @ 08:56:02
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Mamma

Toppen Skatt och ändå inte, har ingen radio på jobbet. Ett problem som måste lösas.

2009-05-27 @ 09:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0