Vädjan till TV4´s ledning

Kära ledning på TV 4,

Jag kommer aldrig kunna försvara att ni visar "Kommisarien och havet" med dubbningen från helvetet på bästa sändningstid på söndagar eller att Beckfilmerna har gått i repris så många gånger att jag tror att ni driver med mig, MEN...

Jag är FÖR kommersiell tv. Jag tycker att tv-licensen ska avskaffas. Jag klagar inte på reklamavbrotten. Jag gillar TV4´s nyheter. Jag har startat en grupp på Facebook för att jag tycker att TV4 ska få visa ishockey-VM.
Kort och gott: TV4 är nog den kanal jag tittar mest på.

Därför vädjar jag till er att visa David Lettermans talkshow på huvudkanalen (eller TV4 Plus). Han är en alldeles för stor tv-personlighet att gömmas på en nischad kanal som TV4 Komedi som väldigt få har tillgång till. Det finns ingen som kan mäta sig med honom - varken over there eller här hemma.
Bara det sättet hur han hanterar ett utpressningsförsök, visar vilken enastående programledare han är (AB).

Hans tal i det första programmet efter terrordåden i september 2001 är tv-historia.

TV4: Jag vågar nästan lova att Letterman skulle ge er högre tittarsiffror än "Kommisarien och havet".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0