Inspirerande eftermiddag

Jag ska alldeles strax bege mig in till stan för att gå på en seminarium som TRR anordnar. I inbjudan står det: en inspirerande och underhållande föreläsning om hur normer och värderingar styr vårt liv och hindrar oss från att tänka logiskt.

Föreläsningen hålls av marknadschefen Claes Schmidt som ibland kallar sig för Sara Lund - han kom ut som transvestit 2003.

Jag ser verkligen fram emot denna eftermiddag - jag tror att det kommer att bli mycket lärorikt. Dessutom har jag mycket trevligt sällskap med mig.

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Var det bra?



Ja, det var 2 bra titlar också! :)

2009-09-30 @ 19:19:30
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0