Slash har skrivit sina memoarer

Jag fick ett par minuter dötid igår på Centralen. Vid sådana tillfällen slinker jag alltid in på Pocketshop för att titta på böcker - jag blir som ett barn i en godisfabrik.
Igår såg jag att Slash - den gamla Guns´n´Roses-gitarristen och en av de skönaste personligheterna i rockens historia - har skrivit sina memoarer. Det måste vara en intressant läsning. Jag menar, hur mycket har han inte hunnit med hittills i sitt liv?

Jag motstod frestelsen att köpa den, men kommer att göra det så småningom.

Slash. Jag fick en dos av nostalgi över mig. Det kommer förmodligen spelas en hel del Gun´s´Roses idag i det Larssonska hemmet.


Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get

ååh slash, var helt förälskad i honom i början av 90talet hehe =)



svar: tack :D

2009-09-23 @ 08:08:32
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0