Näää... men vad hände nu?

Jag är tydligen välsignad med ett väldigt bra immunförsvar. Det är sällan jag drabbas av förkylningar eller magsjukor. Den enda "barnsjukdom" jag lyckades skaffa mig var vattkoppor så resten fick jag vaccinera mig emot när jag blev äldre eftersom de inte är så bra att få i vuxen ålder tydligen.

Men emellanåt drabbas även jag av mindre åkommor. Som idag. Vaknade upp med en ond hals. Och det ingick inte alls i min tidsplanering!
Har inte alls tid att ligga sjuk och dessutom är det så förargligt eftersom min träningsvecka hittills har gått så bra. Skulle egentligen gått på ett spinningpass vid lunch idag men det var bara att ställa in.

Träna aldrig när ni är det minsta sjuka, kära bloggvänner. Lova mig det!


Kommentarer
Postat av: Peter S

Klokt råd. jag tränar aldrig när jag är sjuk. Har dock inte varit sjuk en enda dag sedan julen 97, så det är lätt att hålla det löftet.

Jag slutade med snabba kolhydrater och började äta duktigt med fett 1e jan 1998. Så får ju var och en dra sina egna slutsatser.

2010-08-22 @ 12:30:18
URL: http://petersvanberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0