3 saker som gör mig bananas just nu

1. Min envisa förkylning

Enough is enough lixom. Man kan inte träna när man är förkyld vilken gör att jag blir på vansinnigt dåligt humör. Man sover inte bra eftersom man inte kan andas ordentligt. Dessutom snyter jag mig konstant vilket bidrar till att näsan är alldeles röd och fnasig.
Inte ok så här nära jul.

2. Kylan

Det har varit tillräckligt kallt tillräckligt länge nu. Det räcker. Man blir oerhört begränsad när det ständigt är för kallt. Man kan ju inte göra någonting.


3. Bristen på sympati

När det är så här jävla kallt och jag framför mina åsikter får jag nästan alltid till svar: "Men du måste ju ändå föredra när det är kallt och vackert ute istället för blaskigt och grått?"
Nej. Det gör jag inte. Kyla suger.

Kommentarer
Postat av: Tress

Men du MÅSTE ju föredra det framför blaskigt och grått.Det gör jag :-)



Må gott! Snart är det sommar igen :-)

2010-12-15 @ 14:18:14
Postat av: Maria

NEJ!!! Kyla suger fett.

2010-12-15 @ 16:02:02
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0