Jultema i Fredagspanelen

Av statistiken att döma har mina fina läsare haft annat för sig idag än att läsa bloggar - vilket jag har full förståelse för.
Själv har jag hunnit med att köra sista spinningpasset innan julmaten i morgon.

Men trots detta bjuder jag på veckans Fredagspanel som dagen till ära har jultema.

1. VILKEN KÄNDIS SKULLE DU VILJA FIRA JUL MED?

Jag firar redan jul med världens underbaraste människor och jag kan inte tänka mig att det finns en enda kändis som skulle kunna mäta sig med dem.
Men annars skulle jag nog välja Lill-Babs. Jag tror att hon och jag skulle ha en fantastisk jul tillsammans med massor av god mat, sång och skratt.
Eller varför inte Foppa? Han har ju inte fått fira många jular hemma i Sverige genom åren så han skulle nog behöva lite av min omsorg under julen.

2. VILKEN ÄR DEN SÄMSTA JULKLAPP DU FÅTT?

När någon har köpt någonting för köpandets skull. Inte av omtanke utan för att de "måste". När de inte ens har tagit sig tid över att ta reda på vad jag tycker om eller inte.
Julen ska handla om kärlek och omtanke - inte julklappar. Saker kan jag köpa själv. Det blir oftast bättre så.

3. DU FÅR BARA VÄLJA EN RÄTT PÅ JULBORDET, VILKEN?

Lätt. Anettes tartletter med räk- och sparrisstuvning. Det blir ingen jul utan dem.

4. VILKEN JULLÅT SJUNGER DU HELST I DUSCHEN?

"O helga natt"
. Jag älskar den. Den är så oerhört mäktig.

5. NÄR FÖRSTOD DU ATT TOMTEN INTE FANNS?

För mig gör han det fortfarande. Jag tror att man dör en smula när man mister sitt barnasinne. Jag vill alltid tro på tomten.


Kommentarer
Postat av: Tress

PRECIS! Vem kan med säkerthet säga att tomtar inte finns?

GOD JUL Mia!!

2010-12-23 @ 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0