Oväntat möte med Mons Kallentoft

Det kanske inte var personbästa i att sova dåligt i natt men nära på. Jag låg och vred och vände på mig nästan hela natten och på sin höjd fick jag väl två timmars sömn.
Alarmet ringde klockan fyra. På morgonen!

Inte de bästa förutsättningar när man sedan har en arbetsdag på nästan elva timmar framför sig.

Och det kändes emellanåt som "arbetsdagen som aldrig ville ta slut". Men det gjorde den naturligtvis. Så småningom.
Tre naglar lyckades jag dessutom att ha av. TRE!

När jag äntligen klev av min sista flygning för dagen (jag har hunnit med att besöka både Oslo och München idag) så möttes jag av en ovanlig syn på Terminal 4:
en boksignering.

Och den trevlige killen som satt och signerade sina böcker var ingen mindre än Mons Kallentoft.

Nu har jag ju redan läst alla hans böcker om polisen Malin Forss så jag ville inte köpa dem igen (jag rekommenderar er dock att läsa dem!). Men jag frågade om jag fick ta en bild på honom istället och det fick jag naturligtvis.

Mons nästa bok ska tydligen komma ut i maj (var ju tvungen att fråga, nyfiken och otålig som jag är!). Oerhört sympatisk och trevlig kille!

Utan tvekan dagens höjdpunkt.


Mons Kallentoft signerar böcker på Arlanda. Ibland är min arbetsplats mycket spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0