Stackars mamma!

Vet ni, det är fullständig kaos i det Larssonska hemmet just nu. Tio dagar kvar till julafton, jag är tokförkyld (men det är sista dagen jag tänker vara det - imorgon ska jag ta mig till gymmet och träna om det så är det sista jag gör i jordelivet) och det värsta av allt: stackars mamma halkade i helgen så illa att hon bröt höger överarm. Så just nu ligger hon inne på operation.
Dessutom har hon en medfödd skada i vänsterarmen vilket innebär att hon inte har någon fungerande arm just nu. Förhoppningsvis får hon vara kvar på sjukhuset och bli ompysslad ett tag. Sedan får det bli min uppgift när hon kommer hem.
Tur i oturen att jag tog ledigt hela nästa vecka från jobbet.

Kommentarer
Postat av: åååå neeeej

hälsa och krama...

2010-12-20 @ 07:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0