Så var det dags igen...

Februari redan. Jag är bara garanterad jobb i två och en halv månad till, så nu är det dags att börja jaga anställning igen. Medvetet har jag lagt jobbsökandet på hyllan fram tills idag (hade satt idag som deadline för att börja sökandet igen), eftersom det kändes som om jag inte gjorde mycket annat än just det förra året.
Jag blev helt utmattad av att söka jobb på jobb och det är ingenting jag ser fram emot att göra igen. Även om utsikterna den här gången ser mycket bättre ut. Visst känns det som om framtidsutsikterna ser ljusare ut i år?

Och inte kan man annat än att hålla humöret på topp nu när det bara är dagar kvar till OS.

Nu tar vi det tredje guldet, grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0