Världens underbaraste Martin i rutan!

Den enda gången jag egentligen ser någonting på SVT är under OS. Så i år kommer jag ju att i alla fall under de dagar då jag är hemma i landet, sitta som klistrad framför burken.
Och inte bara då, kan jag avslöja. Imorse satt jag och hänfört tittade på deras morgonprogram. Världens underbaraste Martin är nämligen med där (varannan onsdag, tror jag) som rådgivare för hemmafix. Jag tror att han är duktig på sådant. Hörde inte ett ord av vad han sa där i rutan, eftersom jag var fullt upptagen med att vara stolt över honom.

Min Martin - nu tillgänglig för alla i självaste SVT.


Kommentarer
Postat av: Olof

Är Martin din pojkvän, eller?

2010-02-03 @ 15:05:05
Postat av: Maria

Nej, för sjutton! En så fin pojkvän har jag aldrig haft.

2010-02-03 @ 16:17:22
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0