Coolaste kvinnorna 2009



1. Kronprinsessan Victoria

Ja, hon kommer förmodligen att ta första platsen för 2010 också i och med det stundande bröllopet. Men den genuina lycka som hon utstrålade den dagen i februari när hon äntligen fick tillkännage sin förlovning med Daniel kommer jag minnas så länge jag lever.
Glädje smittar och jag är tacksam över att jag fick bevittna hennes.




2. Lisbeth Salander

Hon må vara fiktiv och överdrivet framställd. Men jag älskar henne. Vi kommer aldrig att få veta vad Stieg Larsson hade för planer för denna mystiska hjältinna, men jag tror att han ville ge henne ett lyckligt liv. I min värld får hon det.
Bibeln lärde mig att "vända andra kinden till". Lisbeth lärde mig att "hämnd är en stark drivkraft".




3. Elin Nordegren

Underskatta aldrig en bedragen kvinnas ilska. Hur sockersöt hon än ser ut att vara. Maken låg runt med ett otal kvinnor och Elin jagade honom med en golfklubba.
Hälften ska du ha, Elin! Hälften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0