Hemma-spa resten av dagen

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva vädret i förorten idag. Det är väldigt varmt, strålande sol och vindar med orkanstryka. Det känns tyvärr lite som förhöst.
Men det är ändå så pass bra väder att jag gav mig själv en guldstjärna för att jag gick till gymmet och körde både stryka och spinning på förmiddagen. En sådan stjärna får man alltid när man tränar en solig, ledig dag.

Resten av dagen kommer jag att ha hemma-spa. Just nu har jag inpackning i håret och färg på ögonbrynen. Senare ska fötterna filas och tånaglarna målas, en ansiktsbehandling ska jag göra med peeling och mask och avsluta med lite brun-utan-sol.

Jag vill ju vara fin i morgon när jag tittar på Pride-paraden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0