Ännu en fördel med nytt gym

Ska man hårddra saker och ting så finns det fördelar och nackdelar med allting. Den största fördelen med mitt gymbyte kommer att vara att jag inte längre behöver förlita mig på SL för att komma dit. Från och med 1 augusti kommer jag att ha gångavstånd till gymmet (sedan finns det nackdelar med det också, men över lag så tror jag att bytet kommer att löna sig i slutändan).

Just nu värker min hälsena så fruktansvärt att jag inte ens kunde ge mig ut på en powerwalk på morgonen. Men inflammationen i hälen hindrar mig ju inte från att träna andra muskelgrupper (idag var planen att köra bröst, triceps och mage).
Jag kom två stationer. Sedan meddelades det i högtalarna att pendeltåget inte skulle gå längre. Ännu en olycka.
Så jag fick vända och åka tillbaka hem igen.

Istället för träning kommer jag att sätta på mig min nyinköpta bikini och sätta mig i solen och läsa.

Det behöver man också ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0