Nya datorn är hemma!

Första inlägget skrivet på min nya laptop. Jag var och hämtade den nu på kvällen hemma hos snälla Johan som har gjort allt det där med en ny dator som jag inte har någon aning om hur man gör samt saknar talang och intresse för att lära mig.
Men nu är den hemma. Med en rojalistisk prägel dessutom. Bakgrundsbilden på skrivbordet pryds av kungafamiljen. Som sig bör.
Fast det är vansinnigt vad ovant det är med ett nytt tangentbord. Det kommer nog att ta ett par dagar innan jag har vant mig vid det. 
Jag är så tacksam över att jag numera har en fungerande dator som inte stänger av sig själv. Och framför allt är jag tacksam över att det finns snälla människor som hjälper mig i nödens timma.
Tack, snälla Johan!

Nu kan jag i lugn och ro söka jobb utan att bli avbruten och uppdatera bloggen oftare än vad jag har gjort den senaste tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0