Ultraljudsröntgen

Idag var det äntligen dags för min ultraljudsröntgen. För hälsenan kanske jag ska förtydliga, även om själva ultraljudet genomfördes på exakt samma sätt som man gör på gravidmagar.

Och fortsättning följer för nu ska resultatet skickas till min läkare på Idrottskliniken (det skulle ta cirka en vecka) och jag ska sätta mig i telefonkö i morgon eftermiddag för att försöka få en tid hos honom nästa tisdag (det måste vara lite omständigt att få vård) så jag kan få reda på hur problemet ska lösas.
Saken är den att jag måste få en tid nästa tisdag för det är nästan den enda dagen i hela november som jag kan. Har många övernattningar resten av månaden och det gör situationen lite svårare.

Min dröm är att en dag kunna springa igen. Det är helt uteslutet nu.

Jag vill ha glada fötter!



Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Hoppas du läker ihop gumman. Tyvärr läker jag inte ihop utan slits sönder. Fan vad jobbigt det är. Jävla diabeteshelvete. Kram.

2010-11-02 @ 23:19:44
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0