Jourtjänstgöring idag

Fyra dagars ledighet är till ända. Jag har jourtjänstgöring idag fram till 12:00. Den började klockan sex och för att vara lite förberedd ifall att jag skulle bli utkallad på en flygning så gick jag upp lite tidigare för att duscha och packa väskan. Det kan bli nog så stressigt ändå.

Blir det inget jobb idag ska jag ta mig till gymmet efter tolv. Jag var dit en snabbis igår kväll för att köra axlar och blev påmind om hur mycket jag hatar att träna på kvällarna. Det är för mycket folk då och träningen blir inte alls effektiv när man får stå och vänta på de hantlar eller maskiner som man vill använda.
Därför är jag så tacksam över att jobba skift så jag kan gå dit dagtid och slippa trängas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0