Fredagspanelen gör debut i bloggen!

Jag har bytt bilaga på fredagar. Från Aftonbladets Klick till Expressens Extra. I den sistnämnda finns "Kändispanelen" med där man ställer fem frågor till fyra någolunda kända människor. Dessa frågor kommer från och med nu att bli ett återkommande tema på bloggen fast det är jag som svarar på dem och jag inte är ett dugg känd.
Dessutom har jag ju inte möjlighet att publicera mina svar varje fredag eftersom jag jobbar som jag gör.

Här är de första panelfrågorna:

1. VILKEN ÄR DEN PINSAMMASTE SKIVAN DU ÄGER?

Jag håller sakta men säkert på att sluta fred med 80-talet. Nu kan jag så smått se tjusningen med det årtiondet även om mycket som gavs ut då är ren tortyr att lyssna på. Så det finns nog några skivor i samlingen från den tiden som jag kanske inte direkt är så stolt över att äga.
Sedan blir det ingen jul i det Larssonska hemmet utan Carolas julskivor! Det är pinsamt på så många plan.

2. NÄR GRÄT DU SENAST?

Den senaste gången jag verkligen grät floder var till kronprinsessparets bröllop! Det var gråtkavalkad från morgon till kväll.
Över huvud taget blir jag väldigt rörd när jag ser bilder på dem.
Jag är nog en ganska känslosam människa över lag fast jag inte vågar erkänna det.

3. VAD ÄR DET MEST OLAGLIGA DU GJORT?

Jag går ständigt mot röd gubbe. Det kan man göra i förorten utan att riskera sitt liv eftersom trafiken här inte är så intensiv. Annars är jag löjligt laglydig. Tror aldrig ens att jag har kört för fort av misstag.

4. VEM ÄR DIN STILFÖREBILD?

Jackie Onassis Kennedy
och Prinsessan Diana! Älskar det eleganta och stilrena även om det är sällan jag klär mig så privat.
Sedan har jag ju en förkärlek till bling-bling och glitter och glamour... Även till vardags.

5. YNGSTA RESPEKTIVE ÄLDSTA HÅNGLET?

14 år åt båda håll. Nu för tiden är jag dock endast en Cougar vilket innebär att jag föredrar yngre män. Eller så är det dem som föredrar mig, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: martin

no where talking, nu kanske det kommer fram lite djupa saker...och detta tack vare expressen...hahahahah

2010-10-24 @ 10:56:56
Postat av: Maria

Det är nog bara du som uppskattar ironin dessvärre, älskade vän! ;)

2010-10-24 @ 13:18:59
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0