Cillit Bang - välkommen till mitt hem!

Det har varit en historisk dag: jag har varit och handlat på ÖoB. Orsaken till att jag hamnade där var Cillit Bang. Den är nämligen svindyr på ICA Maxi. Därför tog jag mig en sväng förbi ÖoB efter gymmet för att se om de hade detta fantasiska rengöringsmedel till ett bättre pris.
Och det hade dem naturligtvis.

Så nu har jag skrubbat mina kyl- och frysdörrar så de är alldeles skinande vita (tror faktiskt att de aldrig varit så rena som de är nu). Ångrar att jag inte tog för- och efterbilder för att visa er den markanta skillnaden.

Cillit Bang - ett måste i varje städfanatikers hem (ett litet minus är doften - hela mitt hem luktar som en kommunal simbassäng).

Ska också tillägga att jag nog har underskattat ÖoB en hel del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0