Fredagspanelen om morgonhumör och weekendresor

Långfredagens Fredagspanel publiceras idag:

1. HUR ÄR DITT MORGONHUMÖR?

Mycket bra. Jag fungerar som allra bäst på morgonen och är som mest produktiv då. Framför allt under sommarhalvåret. Då älskar jag att gå upp tidigt på morgonen och börja dagen med en lång promenad. Det gör mig harmonisk resten av dagen.

2. NÄR SKRATTAR DU HÖGT?

Ofta. Jag har lätt för att skratta och le.

3. VAD VILL DU HA I PÅSKÄGGET?

Trisslotter!
Jag har faktiskt väldigt svårt för det traditionella påskgodiset. De där små färgade äggen med vit sockermassa inuti är bland det äckligaste jag vet.
Men choklad tackar jag aldrig nej till.

4. VAD TROR DU ATT DINA NÄRMASTE STÖR SIG PÅ MEST HOS DIG?

Att jag är så pedant och att jag ibland lider av extrem överskottsenergi.

5. VART ÅKER DU HELST PÅ VÅRWEEKEND?

Jag har lovat mig själv att försöka komma ut lite mer i Europa i år. På önskelistan över städer jag vill besöka för långweekend står London, Prag och Rom.

Kommentarer
Postat av: Matte

Hum,Prag känns fräscht!!

2011-05-02 @ 06:17:34
URL: http://northvalleys.blogspot.com/
Postat av: Maria

Häng på!

2011-05-02 @ 07:17:04
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0